Pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie strony internetowej firmy jest dziś jednym z podstawowych obowiązków każdego przedsiębiorcy. Internet stał się ogromnym medium, w którym dominowanie we własnej dziedzinie może przynieść ogromne korzyści finansowe. Jednak ogromna liczba użytkowników i stron internetowych sprawia, że coraz trudniej jest wybić się ponad tłum i być na tyle oryginalnym, aby wzbudzić pożądane zainteresowanie, które przełoży się na realne korzyści.

Właśnie z myślą o przedsiębiorcach wprowadziliśmy nową usługę – pozycjonowanie abonamentowe . To bez wątpienia współpraca na poziomie premium, co oznacza, że otrzymujesz pełne wsparcie naszych specjalistów w każdej sytuacji. Poprowadzimy Twój projekt od samego początku do sukcesu. Każdego dnia będziemy monitorować efekty i konsultować je z Tobą, abyś miał pełen wgląd w postęp pracy. Ponadto w ramach abonamentu realizujemy niemal wszystkie opisane w naszej ofercie usługi, dlatego możesz liczyć na obsługę na naprawdę wysokim poziomie.

W dalszej części tekstu wyjaśnimy, na czym dokładnie polega pozycjonowanie stron, a także, dlaczego jest tak ważne.

Czym dokładnie jest pozycjonowanie stron?

Definicja pozycjonowania mówi, że jest to szereg działań mających na celu zwiększenie widoczności danej strony internetowej w wyszukiwarce. Najczęściej mamy wtedy na myśli Google, gdyż jest to zdecydowanie najpopularniejsza wyszukiwarka internetowa. Miesięcznie z jej możliwości korzysta około 20 milionów użytkowników, dlatego gra jest warta świeczki.

Bój rozgrywa się o najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania, gdyż to na nie najczęściej swoją uwagę zwraca przeciętny użytkownik Internetu. Dalsze pozycje również mogą przynieść korzyści, jednak są one wyraźnie mniejsze w porównaniu do pierwszych trzech miejsc.

Przechodząc do praktyki. Jeżeli wpiszesz wybraną frazę w Google, otrzymasz szereg wyników. Mniej lub bardziej odpowiadających Twoim potrzebom. To, na którym miejscu znajduje się dana strona internetowa, zależy od algorytmu Google i poczynionych działań. W skrócie im lepiej spełnisz wymagania Google, tym wyżej będziesz w rankingu.

Aby osiągnąć jak najlepszy efekt, pozycjonerzy wykorzystują szereg technik pozycjonowania. Najczęściej dzielimy je na dwie grupy:

Podaj adresy stron www (każdy w osobnej linii)

20010000

Budżet netto na działania linkbuilding'u

NINIEJSZYM WYRAŻAM ZGODĘ NA PRZETWARZANIE MOICH DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ BACKLINK24.PL Z SIEDZIBĄ W KRAKOWIE (30-504) PRZY UL. KALWARYJSKA 69 LOK. 9, ZAREJESTROWANĄ W KRAKÓW, NR NIP: 738-214-64-32 NA POTRZEBY I W ZAKRESIE NIEZBĘDNYM DO KORZYSTANIA PRZEZE MNIE Z USŁUG ŚWIADCZONYCH PRZEZ BACKLINK24.PL, W TYM NA PRZEKAZYWANIE MOICH DANYCH OSOBOWYCH PODMIOTOM TRZECIM, PRZY POMOCY KTÓRYCH BACKLINK24.PL ŚWIADCZY USŁUGI ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ ZAMÓWIEŃ ORAZ OBSŁUGĄ PŁATNOŚCI.

Pozycjonowanie

On-site, czyli wszelkie działania wykonywane w ramach strony

Do działań on-site możemy zaliczyć optymalizację kodu, treści, czy grafik, usunięcie błędów, konwersję strony na wersję mobilną i odpowiednie zaprojektowanie strony pod względem użyteczności.

Pozycjonowanie

Off-site, czyli wszystko to, co robimy poza naszą stroną internetową

Off-site to głównie linkbuilding, zdobywanie linków, publikacja artykułów, marketing szeptany. Celem jest nie tylko stworzenie profilu linków, ale również rozpowszechnienie informacji na temat firmy.

Co warto wiedzieć przed rozpoczęciem pozycjonowania?

1. Treść jest niezaprzeczalną podstawą

Podstawowym elementem każdej strony internetowej, jest treść. Im będzie ciekawsza, a przy tym dobrze zoptymalizowana, tym wyższą pozycję masz szansę osiągnąć.

Pamiętaj, że na pierwszym miejscu zawsze jest użytkownik, a nie robot, dlatego przeładowanie tekstu frazami kluczowymim nie jest wskazane. Ponadto popracuj nad urozmaiceniem tekstu. Stosuj grafiki, listy wypunktowane, czy pogrubienia, dzięki którym znacznie łatwiej czyta się nawet bardzo długie artykuły.

Seo marketing
Seo marketing
2. Architektura strony musi być przyjazna użytkownikom

Strona internetowa, aby przynosiła korzyści, musi być niezwykle prosta w obsłudze. Nie wskazane są sztuczne utrudnienia w postaci ukrywania niektórych opcji, czy przesadne konstruowanie menu. Znacznie lepiej jest postawić na prostą nawigację wewnątrz strony, przy pomocy której nawet mniej zaawansowany użytkownik będzie w stanie odnaleźć to, czego poszukuje.

Dodatkowo istotną rolę odgrywają adresy URL. W standardzie wiele systemów CMS proponuje długie i skomplikowane linki, których użytkownik nie zapamiętuje, a Robot Google trudno indeksuje. W związku z tym należy je zmienić na znacznie prostsze, przyjaźniejsze, co odwdzięczy się licznymi odwiedzinami i dobrą pozycją w sieci.

3. Struktura linków

Linki i ich zdobywanie to nieodłączny element pozycjonowania, dlatego należy zadbać o odpowiednią strukturę linkowania wewnątrz i na zewnątrz strony. Jeszcze przed rozpoczęciem prac dokładnie zaplanuj, jak będą „poukładane” odnośniki wewnątrz Twojej witryny, ponieważ to za ich pomocą przekazywana jest „moc” związana z SEO. Jeżeli odnośniki nie będą przenosiły do odpowiednich miejsc, może okazać się, że podstrony, na których Ci najbardziej zależy, są niezwykle nisko w rankingu.

Umiejętne połączenie linkowania wewnętrznego i zewnętrznego jest sztuką, której sukces przyniesie korzyści w postaci dobrze rozłożonego ruchu na stronie, a jak wiadomo, to on jest jednym z determinantów pozycji.

Seo marketing
Seo marketing
4. Nie zapominaj o słowach kluczowych

Jak już wcześniej wspomnieliśmy, przesycenie słowami kluczowymi nie jest wskazane. Jednak nie można doprowadzić do skrajności w drugą stronę, czyli sytuacji, kiedy tych fraz brakuje.

Podczas tworzenia treści konieczne jest odnalezienie złotego środka pomiędzy nasyceniem frazami, a użytecznością tekstu. Słów kluczowych nie może być zbyt dużo lub za mało, ponieważ odchył w każdą ze stron pociągnie za sobą konsekwencje.

5. Mobilna wersja strony

Jakiś czas temu pojawiła się informacja, że Google promuje strony posiadające swoją mobilną wersję. Fakt ten sprawił, że wielu pozycjonerów i webmasterów postanowiło jak najszybciej stworzyć taką wersję swojej witryny, aby nie tracić w rankingach. W rzeczywistości jednak posiadanie strony mobilnej niesie za sobą znacznie więcej korzyści.

Podstawową jest fakt, że z urządzeń mobilnych korzysta coraz więcej użytkowników, dlatego mogą oni stanowić dodatkową grupę docelową, do której będziemy kierować swoje produkty lub usługi. Ponadto połączenie strony mobilnej z odpowiednimi działaniami off-site może znacznie napędzić ruch z zapytań lokalnych, dlatego bez wątpienia warto postawić na mobilność.

Seo marketing

Konto klienta