Artykuły

Jak pozyskiwać wartościowe linki SEO?

Jak pozyskiwać wartościowe linki SEO?

Linkowanie zewnętrzne w przypadku każdej strony internetowej jest niezwykle istotne w momencie, kiedy chcemy, aby nasza witryna była wysoko w rankingu Google. Warto jednak pamiętać, że każdy odnośnik musi nieść za sobą pewną wartość. Nie może pochodzić ze strony klasyfikowanej jako spam, czy witryny niezwiązanej z naszą branżą.
Czytaj dalej
Planer słów kluczowych

Planer słów kluczowych

Prawidłowa analiza słów kluczowych jest gwarantem sukcesu każdej realizacji pozycjonowania stron. Jeżeli na tym etapie popełnimy błąd, może okazać się, że mimo występowania na określone frazy, efektów w postaci czynnego ruchu brak. Zatem, czym są i jak wybrać słowa kluczowe do projektu?
Czytaj dalej
Pozycjonowanie long tail

Pozycjonowanie long tail

Long tail jest jedną z technik pozycjonowania stron, która może przynieść ogromne korzyści nie tylko firmom, które z niej korzystają, ale również konsumentom. Mimo iż technika ta jest dość leciwa, wciąż jest wykorzystywana na szeroką skalę, a doświadczeni pozycjonerzy są w stanie wygenerować przy jej użyciu bardzo dobre wyniki. Czym jest long tail i jakie dokładnie przynosi korzyści?
Czytaj dalej
Google moja firma

Google moja firma

Posiadanie wizytówki w Google Moja Firma jest bardzo dobrym rozwiązaniem reklamowym dla każdej firmy, bez względu na branżę, w której działa. Dlatego też w artykule tym opowiemy, jak uzupełnić firmowy profil, aby prezentował się należycie i był wysoko klasyfikowany w rankingu Google.
Czytaj dalej
Accelerated mobile pages

Accelerated mobile pages

Accelerated mobile pages, czyli w skrócie AMP, to funkcja, którą można uruchomić w Google Search Console. Dzięki niej nasza statyczna witryna staje się błyskawicznie dostępna dla wszystkich użytkowników. Czym dokładnie jest AMP?
Czytaj dalej
Jak wykorzystać artykuły sponsorowane przy reklamowaniu firmy?

Jak wykorzystać artykuły sponsorowane przy reklamowaniu firmy?

Wybranie odpowiednich technik marketingowych będzie miało bezpośrednie przełożenie na możliwość skutecznego budowania pozycji firmy na rynku. Jedną z popularnych form promowania produktów, czy usług są artykuły sponsorowane. To teksty tematyczne, które pozwalają dostarczyć odbiorcom wiele rzetelnych, przydatnych informacji z konkretnej branży. Natomiast w subtelny sposób są w stanie reklamować konkretną firmę. Przy tworzeniu takich tekstów bardzo ważne jest zachowanie odpowiedniej proporcji pomiędzy wartościową treścią, a informacjami o konkretnym przedsiębiorstwie. 
Czytaj dalej
Wizytówki z NAP

Wizytówki z NAP

Pozycjonowanie witryn internetowych składa się z szerokiego spektrum działań dzielących się na onsite i offsite. Jednym z działań offsite, które można wdrożyć, jest stworzenie wizytówek NAP. Tym zagadnieniem w szczególności powinni zainteresować się właściciele stron, które mają za zadanie promować lokalne biznesy. Pozycjonowanie lokalne charakteryzuje się pewnymi działaniami, które nie są standardowe dla pozycjonowania szerokiego, a tworzenie i zamieszczanie wizytówek NAP właśnie do nich należy.
Czytaj dalej
Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne

Dbałość o ekspozycję firmy w Internecie to coś, o co musi zadbać każdy, kto liczy na stały dopływ klientów. Jedną z form marketingu są działania SEO, mające na celu pozycjonowanie strony i osiąganie wysokich pozycji na konkretne fazy. Chcąc być efektywnym, trzeba jednak dopasować metodologię pozycjonowania do konkretnej strony. Kluczem do sukcesu w pozycjonowaniu jest indywidualne podejście, w którym każde z działań zostanie dopasowane do konkretnej sytuacji. Ma to szczególne znaczenie, gdy mowa o pozycjonowaniu lokalnym, w którym trzeba uwzględnić nieco więcej kwestii, niż w tradycyjnych metodach optymalizacji strony.
Czytaj dalej
Jak budować wartościowe zaplecze SEO?

Jak budować wartościowe zaplecze SEO?

Udana kampania pozycjonowania strony internetowej wymaga odpowiednio rozbudowanego zaplecza. Uzyskanie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwaniach na trudne frazy wymaga posiadania zbioru serwisów internetowych. Na takich stronach umieszczana jest treść oraz linki, które mają następnie pomagać w budowaniu pozycji strony docelowej w Internecie. Wymagania współczesnego Internetu wpływają na sposób promowania witryn.
Czytaj dalej
Skuteczne metody pozyskiwania linków

Skuteczne metody pozyskiwania linków

Pozycjonowanie stron WWW jednoznacznie kojarzy się z pozyskiwaniem linków przychodzących. Od początku rozwoju wyszukiwarek Internetowych to właśnie linki przychodzące były głównym czynnikiem wpływającym na pozycję witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Tak jest do tej pory, jednak bardzo wiele zmieniło się w kwestii tego, jak poszczególne linki wpływają na pozycje.
Czytaj dalej

Konto klienta