Artykuły

Tworzenie stron internetowych

Tworzenie stron internetowych

Branża e-commerce to dziedzina obejmująca wszelkie działania handlowe prowadzone w Internecie takie jak kupno, sprzedaż oraz promocja. Podstawą strategii marketingowych oraz wchodzących w ich skład procesów opartych o tworzenie strony WWW (np. pozycjonowanie czy optymalizacja SEO) jest jej bezbłędne i szybkie działanie oraz zgodna z wytycznymi Google (i innych wyszukiwarek). Tematem przewodnim dzisiejszego artykułu będzie tworzenie stron internetowych. Przedstawię w nim poszczególne etapy takie jak projektowanie stron internetowych, tworzenie strony internetowej oraz jej wdrożenie. Wyjaśnię także jak długi czas potrzebny jest na projektowanie strony internetowej, ile wynoszą i od czego zależą jego koszty oraz komu powierzyć realizację zlecenia budowy strony internetowej. Zapraszam do lektury.
Czytaj dalej
Pozycjonowanie Aptek i Lekarzy

Pozycjonowanie Aptek i Lekarzy

Punkty apteczne i praktyki lekarskie (przychodnie, gabinety, indywidualne praktyki itp.) są podmiotami gospodarczymi i funkcjonują w ten sam sposób co przedsiębiorstwa prowadzące działalność w innych branżach. Różni je jedna cecha – w przeciwieństwie do pozostałych firm nie mogą otwarcie reklamować swoich usług oraz produktów poprzez pozycjonowanie aptek oraz pozycjonowanie lekarzy. Jest to prawnie zabronione ze względu na misję tych instytucji oraz charakterystykę dziedziny, w której działają. W dzisiejszym artykule przedstawię szczegóły dotyczące obostrzeń prawnych oraz działań, które pozwalają na skuteczne promowanie aptek oraz gabinetów lekarskich nie naruszając przy tym prawa. Działania, które można i warto podejmować.
Czytaj dalej
Pozycjonowanie hoteli

Pozycjonowanie hoteli

Prowadzenie obiektu wypoczynkowego takiego jak hotel to bardzo konkurencyjny i wymagający biznes gdzie rywalizacja jest ogromna, a rynek zmienia się dynamicznie. Działalność opiera się głównie na dbaniu o zachowanie najwyższych standardów oraz bieżącej obsługi zapewniającej doskonałe samopoczucie gości oraz dobrą opinię obiektu.
Czytaj dalej
Agencja reklamowa

Agencja reklamowa

Jak mówi stare przysłowie „reklama jest dźwignią handlu” i jest w tym wiele prawdy, szczególnie jeśli chodzi o branżę e-commerce. Jest ona jest ona w całości oparta o działania handlowe takie jak kupno i sprzedaż oraz promocyjne w postaci m.in. pozycjonowania oraz szeroko pojętych działań SEO. W tym miejscu warto wspomnieć o firmach marketingowych , które specjalizują się właśnie w tego typu działaniach, a mowa tutaj o agencjach reklamowych. Przedsiębiorstwa te są najczęściej zarówno agencjami marketingu internetowego jak i agencjami pozycjonującymi. W dzisiejszym artykule postaram się przybliżyć tematykę związaną właśnie z nimi wyjaśniając czym właściwie są, do kogo skierowana jest ich oferta oraz jakie korzyści płyną z obustronnej współpracy.
Czytaj dalej
Pozycjonowanie stron Holandia

Pozycjonowanie stron Holandia

Holandia – kraj wiatraków, najlepszych na świecie serów oraz różnokolorowych tulipanów, kraj podobny, a zarazem zupełnie odmienny od Polski. Inny jest tutaj język, kultura i obyczaje, różne są także gusta i preferencje Holendrów, a co za tym idzie zapotrzebowanie na wszelkiego rodzaju dobra i usługi. Cechy te wraz z wieloma innymi czynnikami wpływają na charakterystykę rynku, co ma niebagatelne znaczenie i znajduje odzwierciedlenie także w działaniach reklamowych takich jak pozycjonowanie w Holandii oraz szeroko pojęte działania e-commerce i SEO mające wpływ na pozycjonowanie w google.nl. Tematyką przewodnią dzisiejszego artykułu będzie szereg zabiegów, jakie warto przedsięwziąć oraz elementów, na które należy zwrócić uwagę, aby pozycjonowanie w Google Holandia oraz towarzyszące mu akcje marketingowe były skuteczne.
Czytaj dalej
Pozycjonowanie Niemcy

Pozycjonowanie Niemcy

Niemcy to kraj charakterystyczny i znany, znany przede wszystkim z dobrego piwa, Oktoberfestu oraz fabryki samochodów BMW. Charakterystyczny jest także naród oraz rynek niemiecki - zwyczaje, zachowania, a co za tym idzie także preferencje potencjalnych nabywców. Dlatego też podejście do sprzedaży oraz usług i działań marketingowych w branży e-commerce (w tym pozycjonowanie w Niemczech oraz pozycjonowanie w google.de) znacznie się różni. W dzisiejszym artykule postaram się zgłębić tajniki pozycjonowania stron w niemieckim Google.
Czytaj dalej
Pozycjonowanie UK

Pozycjonowanie UK

Wielka Brytania – kraj wyspiarzy, Big Bena oraz ryby z frytkami, ojczyzna dumnego narodu brytyjskiego, kraj pod wieloma względami odmienny od Polski. Inny jest w tym przypadku także rynek, odmienne są zwyczaje, zachowania, a co za tym idzie także preferencje potencjalnych klientów na rynku brytyjskim. Z tego powodu podejście do sprzedaży oraz usług internetowych oraz działań marketingowych (w tym pozycjonowanie w Anglii oraz pozycjonowanie w google.uk) różni się od pozycjonowania np. w Polsce, i te różnice będą motywem przewodnim dzisiejszego artykułu.
Czytaj dalej
Pozycjonowanie stron motoryzacyjnych

Pozycjonowanie stron motoryzacyjnych

Pozycjonowanie branży motoryzacyjnej to temat-rzeka obejmujący swoim zasięgiem wiele różnych przedsiębiorstw i rodzajów działalności – od dealerów sprzedających nowe samochody poprzez sklepy prowadzące sprzedaż części kończąc na warsztatach mechaników oferujących serwisowanie, naprawę oraz okresowe przeglądy pojazdów. Charakterystyka poszczególnych przedsiębiorstw różni się od siebie, np. warsztaty samochodowe należą do typowo usługowych natomiast salony samochodowe oraz sklepy z akcesoriami i częściami do handlowych. Cechy te można efektywnie wykorzystać prowadząc działania promocyjne takie jak pozycjonowanie stron motoryzacyjnych i dealerów samochodowych oraz optymalizacja pod kątem wymagań SEO. W dzisiejszym artykule przedstawię szereg zabiegów oraz strategii, które warto podjąć aby skutecznie zwiększać zasięg przyciągając tym samym nowych klientów , a także wchodzić w interakcję z już istniejącymi wpływając tym samym na skuteczność pozycjonowania motoryzacji oraz wzrost zysków.
Czytaj dalej
Pozycjonowanie sklepu z zabawkami

Pozycjonowanie sklepu z zabawkami

Prowadzenie sklepu internetowego z zabawkami to specyficzne zajęcie, specyficzne dlatego, że wpisuje się w gałąź rynku zajmującą się sprzedażą produktów dla najmłodszych. Oferta produktowa obejmuje najczęściej nie tylko zabawki, ale także ubrania i akcesoria dla dzieci i niemowląt, a sytuacja jest w tym przypadku wyjątkowa, ponieważ klientem są zawsze rodzice natomiast ostatecznym odbiorcą i użytkownikiem ich pociechy. Z tego powodu podczas planowania strategii marketingowych należy zdawać sobie sprawę z faktu, że akcje promocyjne nie mogą być prowadzone przy użyciu pojedynczych, konkretnych metod, ponieważ będą nieskuteczne. W celu osiągnięcia pożądanych efektów należy połączyć przynajmniej kilka różnych działań takich jak m.in. pozycjonowanie sklepu z zabawkami oraz optymalizacja pod kątem wymagań SEO. W dzisiejszym artykule postaram się zgłębić temat i podpowiedzieć, na co zwrócić szczególną uwagę aby zwiększyć efektywność reklamy sklepu z zabawkami.
Czytaj dalej
Wartościowe linki w pozycjonowaniu

Wartościowe linki w pozycjonowaniu

Nie od dzisiaj wiadomo, że pozycjonowanie to sztuka wymagająca sporej ilości czasu i pracy, na którą składa się wiele czynników. Jednym z ważniejszych elementów rankingowych jest pozyskiwanie tzw. mocnych linków. W dzisiejszym artykule postaram się odpowiedzieć na pytanie czym właściwie są oraz w jaki sposób je pozyskiwać, ponieważ istnieje na to szereg sposobów. Czy w zasadzie warto i jeśli tak to dlaczego. Wyjaśnię także w jaki sposób ocenić „moc” wysokiej jakości linków pozycjonujących i zgłębić temat czym w zasadzie owa moc jest. Zapraszam do lektury.
Czytaj dalej

Konto klienta