Artykuły

Copywriting w branży e-commerce

Copywriting w branży e-commerce

Marketing w branży e-commerce opiera się w większości na contencie, z którego lwią część stanowią treści teksty na strony takie jak wpisy czy artykuły. Tworzeniem tych elementów zajmują się głównie copywriterzy, jednak praca w środowisku związanym z copywritingiem nie jest dla każdego. Osoba chcąca tworzyć doskonałej jakości zawartość powinna charakteryzować się szeregiem cech oraz umiejętności. W dzisiejszym artykule postaram się wyjaśnić czym powinien odznaczać się dobry copywriter oraz agencja copywriterska, przybliżę tematykę związaną z tworzeniem tekstów na stronę internetową oraz cennikiem copywritingu. Zapraszam do lektury.
Czytaj dalej
Pozycjonowanie w branży finansowej

Pozycjonowanie w branży finansowej

Temat finansów towarzyszył człowiekowi od zawsze jako wyznacznik mocy nabywczej i nierzadko statusu społecznego. Pieniądze, a tym bardziej obrót nimi jest tematem, do którego trzeba podchodzić z ostrożnością i należytą uwagą, pieniądze mogą być także produktem, który paradoksalnie generuje jeszcze większe zyski. Tematem dzisiejszego artykułu będzie promocja produktów finansowych takich jak np. kredyty czy pożyczki w oparciu o branżę e-commerce za pomocą działań takich jak pozycjonowanie w branży finansowej oraz związane z nim SEO w branży finansowej. Przedstawię w nim szereg sposobów oraz elementów, na które zwrócić szczególną uwagę, aby wszelkie działania marketingowe były skuteczniejsze.
Czytaj dalej
Pozycjonowanie w branży deweloperskiej

Pozycjonowanie w branży deweloperskiej

Rynek mieszkaniowy to obecnie temat „na czasie”, ponieważ żyjemy w erze szybkiego rozwoju urbanistycznego gdzie co roku powstają nowe osiedla bardzo często konkurujące z odnowionymi nieruchomościami z rynku wtórnego. Sama branża deweloperska to branża szczególna i szczególnie trudna, ponieważ obostrzona wieloma regulacjami prawnymi i obracająca produktem, który jest stosunkowo kosztowny, a proces sprzedaży jest dość długi i często wiąże się z wieloma przemyśleniami przed podjęciem finalnej decyzji. Żadna działalność tego typu nie może obyć się bez odpowiedniej reklamy dewelopera, a w dobie wszechobecnego Internetu nie ma skuteczniejszej formy marketingu niż ten w branży e-commerce. W dzisiejszym artykule przedstawię szereg działań promocyjnych takich jak pozycjonowanie dewelopera oraz optymalizacja SEO, które pozwolą na efektywne pozyskiwanie klientów i zwiększanie zasięgu firmy.
Czytaj dalej
Pozycjonowanie sklepu internetowego

Pozycjonowanie sklepu internetowego

Prowadzenie sklepu internetowego to niełatwy kawałek chleba - doskonale wiedzą o tym właściciele. Oprócz kwestii natury logistycznej takich jak dostawy i wysyłka towarów, magazynowanie, katalogowanie oraz obsługa reklamacji ważną rolę w branży e-commerce gra reklama oraz marketing. Aby sprzedać oferowane produkty bądź usługi trzeba najpierw dotrzeć do potencjalnego klienta, zainteresować go oraz przekonać do sfinalizowania transakcji. Tematem przewodnim dzisiejszego artykułu będzie pozycjonowanie sklepu internetowego. Odpowiem w nim na pytania m.in. jak wypozycjonować sklep internetowy, ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego oraz jaki jest cel i na czym polega optymalizacja sklepu internetowego. Zapraszam do lektury.
Czytaj dalej
Pozycjonowanie wizerunkowe

Pozycjonowanie wizerunkowe

Nie od dzisiaj wiadomo, że działania PR oraz marketingowe są potężnymi narzędziami pozwalającymi na docieranie do wielu ludzi i osiąganie rozmaite korzyści. Bazując na wizerunku konkretnej marki, firmy lub osoby i wykorzystując go w umiejętny sposób można uzyskać zadowalające rezultaty. Należy jednak pamiętać, że „kij ma dwa końce” i tak samo sprawa ma się z Public Relations, ponieważ wykorzystywane w nieodpowiedni sposób bądź w stosunku do podmiotu o niezbyt dobrej reputacji mogą wyrządzić wiele szkód powodując efekt odwrotny do zamierzonego. W dzisiejszym artykule przedstawię szereg metod takich jak pozycjonowanie wizerunkowe, działania SEM oraz szeroko pojęte SEO wizerunkowe pozwalające na pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie szeroko pojętej świadomości konsumenckiej.
Czytaj dalej
Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne

Jak powszechnie wiadomo na rynkach istnieją dwa typy działalności – globalne działające ogólnoświatowo (lub ogólnokrajowo), którym zależy na możliwie jak największym zasięgu. Drugą grupę stanowią firmy lokalne zawężające świadczenie swoich usług (są to najczęściej przedsiębiorstwa usługowe) do konkretnej lokalizacji i właśnie na niej skupimy się w dzisiejszym artykule. Podążając tym tropem postaram się wyjaśnić czym jest pozycjonowanie lokalne, na czym polega lokalne SEO oraz wyjaśnię koncepcję linków z NAP, która jest ściśle powiązana z dzisiejszym tematem. Zapraszam do lektury.
Czytaj dalej
Pozycjonowanie long tail

Pozycjonowanie long tail

Jeszcze kilka lat temu pozycjonowanie na pojedyncze (często jednowyrazowe), bardzo ogólne słowa kluczowe były hitem zapewniającym wysoką skuteczność. Sytuacja w branży e-commerce zmienia się jednak jak w kalejdoskopie i obecnie rosnącą popularnością oraz powodzeniem cieszy się pozycjonowanie na długie, precyzyjne i niszowe frazy oraz cena pozycjonowania long tail. Co to dokładnie oznacza? Jak wygląda w praktyce? Jak skutecznie przeprowadzać pozycjonowanie typu szerokiego? O tym w dzisiejszym artykule.
Czytaj dalej

Konto klienta