Hotel jest bardzo nietypowym rodzajem biznesu. Jego głównym celem jest zapewnienie wszystkim zainteresowanym osobom miejsca do godziwego wypoczynku przy najwyższym możliwym poziomie bezpieczeństwa. Ponadto w wielu hotelach osoby zainteresowane mogą skorzystać z opcji dodatkowych takich, jak posiłki, czy możliwość zorganizowania uroczystości rodzinnej lub konferencji biznesowej.
Wszystko to jednak musi zostać wsparte odpowiednimi działaniami marketingowymi, aby ilość osób odwiedzających hotel była zadowalająca. Ponadto niezaprzeczalną podstawą jest posiadanie biznesowej strony internetowej skierowanej zarówno do kontrahentów, jak i klientów indywidualnych. Zadanie jej wykonania jest niezwykle trudne, ponieważ wymaga zastosowania profesjonalnego, ale jednocześnie łatwego w odbiorze języka. Dodatkowo treść powinna współgrać z warstwą graficzną, dlatego konieczne jest zaznajomienie się ze specyfiką rynku i danej branży.
Odpowiednie wyróżnienie się w wyszukiwarce może spowodować napływ stałych klientów, którzy regularnie będą odwiedzać nasz hotel. Wyróżnienie powinno polegać nie tylko na zastosowaniu odpowiednich fraz kluczowych, jak hotel Warszawa, noclegi Białystok, czy konferencje Kraków, ale również haseł reklamowych, czy przedstawieniu realnych korzyści.
Co może być wartościową korzyścią? Posiłki gratis, możliwość korzystania z basenu, czy stały dostęp do Internetu na terenie hotelu. Tak naprawdę wszystko, co związane jest z wypoczynkiem lub umożliwieniem przeprowadzenia wysokiej klasy konferencji biznesowej. Informacje na temat dodatkowych korzyści z przebywania w Twoim hotelu warto zawrzeć zarówno na stronie internetowej, jak i we wszelkich wizytówkach, które opiszemy w dalszej części tekstu.
Ponadto osiągnięcie wysokiego miejsca w wyszukiwarce zwiększy ruch na stronie internetowej hotelu. Napływ nowych użytkowników jest o tyle ważny, że dzięki temu nasz biznes ma szansę na rozwój. Warto dbać o stałych klientów, jednak prawdziwą wartością są nowe osoby, które przekonują się, że z naszych usług warto korzystać.
Odpowiednio stworzona i wypozycjonowana witryna wpływa również na prestiż. Każdemu zależy, aby jego przedsiębiorstwo było kojarzone z bardzo wysoką jakością, profesjonalną obsługą i fachowym podejściem. Jednym z elementów, które wpłyną na taką opinię, jest właśnie strona internetowa. O podstawowych elementach strony pisaliśmy wcześniej, ale musimy zaznaczyć, że na pozycję danej witryny może wpłynąć każdy, nawet najmniejszy element. Dlatego też niezbędna jest bardzo zgrana współpraca pomiędzy pozycjonerem, grafikiem i programistą, aby wypracować możliwie najlepsze i najefektywniejsze rozwiązania.
Jednym ze źródeł pozyskiwania nowych klientów w przypadku hoteli są Mapy Google. To z nich najczęściej korzystamy podczas podróży po kraju, dlatego warto umieścić w nich lokalizację swojego biznesu. Dzięki temu szanse, że podróżnik wstąpi do naszego hotelu rosną. Warto jednak, aby wizytówka w mapach była jak najbardziej dopasowana. Należy nie tylko umieścić dokładny adres, ale również zdjęcia kompleksu, czy poszczególnych pokoi. Dzięki temu każdy użytkownik już na wstępie sam będzie mógł ocenić panujące wewnątrz hotelu warunki.
Co więcej, tutaj również warto krótko opisać wszystkie zalety związane ze skorzystaniem z oferty. Okazuje się bowiem, że użytkownicy bardzo często zwracają uwagę na możliwość skorzystania z opcji dodatkowych. Są one więc bardzo dobrym „magnesem”. Wystarczy tylko odpowiednio wszystko opisać.
Media społecznościowe są bardzo dobrym medium przeznaczonym do kontaktu z aktualnymi i potencjalnymi klientami. Prowadząc odpowiednio profil w serwisie Facebook, Google+, czy nawet Instagram możemy przekonać do nas nawet kilkudziesięciu nowych klientów w ciągu miesiąca. Ważne jest jedynie, aby owe profile prowadzone były w sposób profesjonalny. Wszystkie opisy muszą być przyciągające i przedstawiać oferowane usługi w bardzo pozytywnym świetle. Ponadto nie można zapomnieć o zdjęciach. Wielu z nas jest wzrokowcem, co oznacza, że wszystkie aspekty życia ocenia na podstawie obrazu. W związku z tym warto ten aspekt wykorzystać, aby przekonać jak najwięcej osób do skorzystania z naszych usług.
Pozycjonowanie strony internetowej hotelu wymaga znacznie więcej pracy, niż mogłoby się wydawać. Niezbędne jest skupienie się na wszelkich elementach związanych z marketingiem w wyszukiwarce i content marketingiem. Pomocne zatem okazują się wszystkie działania linkbuildingowe, czy tworzenie artykułów sponsorowanych przeznaczonych do publikacji w serwisach branżowych.
Podstawą są jednak frazy kluczowe i optymalizacja strony internetowej. Frazy muszą w pełni współgrać ze świadczonymi usługami, lokalizacją, czy branżą. Co więcej należy używać sformułowań najczęściej wykorzystywanych przez użytkowników. Aby je poznać warto skorzystać z narzędzia takiego, jak Planer słów kluczowych dostarczany przez Google. Optymalizacja witryny powinna rozpoczynać się już w momencie jej projektowania. Dzięki temu możliwe jest zaoszczędzenia znaczych funduszy, ponieważ wybrana część czynności optymalizacyjnych będzie już wykonana.
Jako Backlink24 oferujemy Państwu wysokiej jakości usługi związane z tworzeniem i pozycjonowaniem stron hoteli. Ponadto nasi specjaliści są w stanie również przeprowadzić wysokiej klasy kampanię marketingową, która już po krótkim czasie funkcjonowania przyniesie wymierne korzyści.
Swoją pracę zawsze rozpoczynamy od wnikliwej analizy potrzeb, możliwości i wymagań klienta, aby dokładnie oszacować nie tylko budżet, ale również zakres wymaganych prac. Podczas realizacji zlecenia jesteśmy zawsze stałym kontakcie ze zleceniodawcą, dlatego każda osoba decydująca się na podjęcie współpracy z nami zawsze ma pewność, na jakim etapie znajduje się jej zlecenie. Dodatkowo po wykonanej pracy wykonujemy szczegółowy raport techniczny, którego celem jest przekazanie wszystkich informacji na temat realizacji. Są wnim opisane nie tylko osiągnięte efekty, czy wykorzystane techniki, ale również cenne rady udzielane przez naszych specjalistów. Wdrożenie ich pozwoli na utrzymanie wcześniej wypracowanych efektów i osiągnięcie znacznie wyższych pozycji.
Wszystkich zainteresowanych zapraszamy serdecznie do kontaktu i współpracy.