FAQ

Zawsze staramy się udzielić wyczerpującej odpowiedzi na pytania, które zadają nam osoby zainteresowane współpracą z naszą firmą.

W wypadku jakichkolwiek wątpliwości co do szczegółów naszej oferty, a także naszej pracy zapraszamy do kontaktu, a tymczasem prezentujemy najczęściej zadawane nam pytania wraz z odpowiedziami.

1. "Czy otrzymam od Was fakturę VAT?"

Oczywiście.Ceny wszystkich produktów to ceny brutto (uwzględniające VAT 23%).

2. "Moja firma jest zarejestrowana za granicą. Czy w takim przypadku nie będzie problemów z fakturą?"

Wystawiamy faktury dla podmiotów zarejestrowanych poza granicami Polski, w zgodzie z literą przepisów prawa, które obowiązują w Polsce oraz UE. Niemniej jednak prosimy o wcześniejsze zgłoszenie chęci skorzystania z faktury dla podmiotów zagranicznych oraz nie dokonywanie zakupu pakietu za pośrednictwem sklepu, ponieważ ceny w sklepie zawierają podatek VAT.

3. "Czy wyniki zamówionych prac będą raportowane?"

Tak. Zawsze po zrealizowaniu usługi Klient otrzymuje od nas pełen raport.

4. "Czy realizowane przez Was linkowanie jest bezpieczne?"

Na wstępie musimy podkreślić, że jakakolwiek działalność, której celem jest manipulacja wynikami wyszukiwarki jest postrzegana przez Google jako praktyka nienaturalna, a tym samym zakazana. Decydując się na skorzystanie z naszych usług należy zdawać sobie z tego sprawę. Niemniej jednak linkowanie, które realizujemy daje wymierne efekty, a Klienci którzy do tej pory skorzystali z naszych pakietów są zadowoleni z rezultatów i podejmują dalszą współpracę. Zatem możemy uznać, że nasze linki są bezpieczne, a co niemniej ważne skuteczne.

5. "Jak wygląda kwestia trwałości linków, które dostarczacie?"

Realizując linkowanie bazujemy na sprawdzonych listach, które są przez nas monitorowane i modernizowane, aby wyeliminować problem nietrwałości linków. Niemniej jednak ważność niektórych linków po pewnym czasie może wygasną i w takim wypadku zastępujemy bezpłatnie rzeczone linki nowymi. Ponadto przed wysłaniem raportu do Klienta sprawdzamy trwałość linków.

6. "Czy wykorzystywane przez Was teksty są unikalne?"

Bazujemy wyłącznie na unikalnych tekstach, ponieważ wiemy jak ważną rolę odgrywają one zarówno w katalogowaniu jak i przy innych zadaniach wykonywanych w obrębie poszczególnych pakietów.

7. "Jak mogę zapłacić za Wasze usługi?"

Komfort naszych Klientów w zakresie płatności jest dla nas istotny i zadbaliśmy o wiele możliwości zapłaty za zakupione usługi. Transakcje obsługują serwisy płatności internetowych transferuj.pl, dotpay.pl, paypal.com, ale Klienci mogą również dokonywać płatności korzystając z tradycyjnego przelewu bankowego. Przy większych zamówieniach możliwa jest również płatność w formie rat.

8. "Czy i kiedy mogę liczyć u Was na zniżki?"

Jesteśmy elastyczni, otwarci na propozycje Klientów i zawsze reagujemy, kiedy współpraca jest długotrwała, ponieważ zdajemy sobie sprawę, że zniżki to niezbędny element troski o satysfakcję Klienta. Zwykle warunki zniżek za każdym razem dobieramy indywidualnie, po uwzględnieniu potrzeb i oczekiwań Klienta.

9. "Czy za pośrednictwem czatu można kontaktować się z Wami przez całą dobę?"

Tak. Wiemy jak ważny jest kontakt z Klientem i dlatego staramy się o każdej porze dnia i nocy, przez siedem dni w tygodniu odpowiadać na wszystkie zapytania. Czasami nasza reakcja jest spóźniona, jednak zawsze odpowiadamy na Państwa wiadomości.

10. "Czy posiadacie panel klienta w którym można śledzić postęp prac?"

Tak. Posiadamy indywidualny panel dla klientów w którym można śledzić na jakim etapie jest realizacja.

11. "Czas realizacji ?"

Przy każdym produkcie podany jest czas realizacji który wykonywany jest w dni robocze. Zdarza się ze czas realizacji może się przedłużyć ( ponieważ w niektórych przypadkach występuje moderacja lub konieczne są modyfikacje.


Konto klienta