Dziś bardzo wiele stron internetowych charakteryzuje się wieloma wersjami językowymi, czy nawet posiadaniem swoich odpowiedników na zagraniczne rynki. Praktyka ta sprawia, że nasza witryna może być pozycjonowana za granicą, dzięki czemu docieramy do zupełnie nowych odbiorców usług.
Jako Backlink24 oferujemy również usługę pozycjonowania zagranicznego. Każde zadanie wykonujemy w oparciu o nasze doświadczenie, a także wiedzę dotyczącą zachowań, zwyczajów i kultury danego kraju. Jest to niezwykle ważne, ponieważ uwarunkowania tego typu wpływają na sposób poruszania się w sieci, czy zdolność podejmowania decyzji.
Pozycjonowanie zagraniczne – na czym polega?
Pozycjonowanie zagraniczne wymaga od nas doskonałej znajomości rynku docelowego. Tylko dzięki temu będziemy w stanie opracować skuteczne techniki pozycjonowania, a także przewidzieć, jak zachowają się użytkownicy Internetu w danym kraju. W wielu badaniach udowodniono, że przyzwyczajenia, uwarunkowania kulturalne, czy indywidualne potrzeby mają znaczący wpływ na sposób formułowania zapytań, czy korzystania z Internetu.
Przed rozpoczęciem procesu pozycjonowania za granicą warto również sprawdzić, jaka wyszukiwarka wiedzie prym w danym kraju. Może się bowiem okazać, że nie jest to Google i w tym momencie dodatkowym zadaniem, jakie musimy wykonać, jest poznanie algorytmów i wymagań danej wyszukiwarki.
Absolutną podstawą jest natomiast znajomość języka, jakim posługują się mieszkańcy wybranego kraju. Dzięki temu będziemy w stanie dobrać odpowiednie frazy kluczowe, czy prowadzić efektywny dialog w mediach społecznościowych i na forach internetowych. Ponadto znajomość języka pozwoli również na tworzenie artykułów tematycznych i specjalistycznych, które wpłyną na naszą renomę i rozpoznawalność w Internecie. Zatem, aby realizować wiarygodne działania SEO za granicą, należy znać wiele języków.
Ostatnim aspektem odgrywającym szczególną rolę w pozycjonowaniu zagranicznym, jest znajomość technik SEO przynoszących korzyści w danym kraju. Okazuje się, że rozwiązania bardzo dobrze działające w Polsce nie muszą sprawdzać się w Niemczech, czy Wielkiej Brytanii. Dlatego też przed przystąpieniem do działania konieczne jest zapoznanie się z technikami, których wykorzystywanie będzie miało sens.
Jesteś zainteresowany pozycjonowaniem zagranicznym? Skontaktuj się z nami, a podejmiemy wszelkie niezbędne kroki, abyś cieszył się dużą popularnością również za granicą!
Możemy pochwalić się dużym doświadczeniem w pozycjonowaniu zagranicznym. Najczęściej obsługujemy witryny w języku angielskim, jednak inne rynki również nie mają przed nami tajemnic.
W naszym zespole specjalistów znajdują się zarówno tłumacze, jak i copywriterzy piszący w innych językach, czy native speakerzy. Dzięki temu w każdej chwili możemy przygotować merytoryczny tekst wysokiej jakości w dowolnym języku.
Komunikacja z nami odbywa się w języku polskim, dlatego nie będzie problemu związanego z kontaktem.
Zawsze dobieramy strategię indywidualnie do danej realizacji. Bierzemy pod uwagę nie tylko charakterystykę projektu, ale również kraj docelowy.
Nasze usługi są znacznie tańsze w porównaniu do oferty zagranicznych agencji.
Wykorzystujemy wyłącznie sprawdzone narzędzia.